20-23 Ocak tarihleri arasında Davos’ta gerçekleştirilen Dünya Ekonomik Forumu’nun bu yılki konusu “Dördüncü Endüstri Devrimi” idi. Nanoteknoloji’den, robot teknolojisine, biyo-teknolojiden üç boyutlu baskıya kadar tamamı ile gelecek odaklı konulara odaklanan zirve, “İşlerin Geleceği” raporu ile de dünyanın geleceğine dair doğru ipuçları veriyor.
2016 Dünya Ekonomik Forumu “İşlerin Geleceği” Raporu
iletişim için [email protected]
-
İstanbul dünya yaşam maliyeti sıralamasında 163’üncü oldu
, Ekonomi, Rapor, Veri, 0
Global piyasaların lider insan kaynakları yönetim danışmanlığı firması Mercer’in 5 kıtada 209 şehri kapsayan ‘Yaşam Maliyeti Araştırması’nın 2018 yılı...
-
EY’nin Büyüme Barometresi Araştırma Sonuçları Açıklandı
, Ekonomi, Pazarlama, Rapor, Retail, Technology, Veri, 0
EY, küresel çapta orta ölçekli şirketlerin önümüzdeki 12 ay için beklenti ve planlarını mercek altına alan Büyüme Barometresi araştırma sonuçlarını açıkladı....
-
ETÜDER – Lokanta ve oteller fiyat artışında başı çekti!
, Ekonomi, Istatistik, Rapor, Retail, Veri, 0
Türkiye’de yıllık enflasyon, Temmuz 2017’de 6 ay aradan sonra yüzde 9,79’a gerileyerek tek haneye inerken, gıda ve alkolsüz içecek...
-
COVID-19 Sonrası Dünya İçin 9 Tahmin
, Düşünceler, Makale, 0
COVID-19 salgını sonrası birçok konuda, birçok alışkanlığımızın değişeceği aşikar. Dünyayı farklı görmeye başladık, hareketlerimiz değişti, insan ilişkilerimiz, alışveriş, uyku,...
-
Covid-19’un Dijital Davranışlara Etkisi
, infographics, Istatistik, Makale, Media, Rapor, Technology, Veri, 0
Covid-19’un Dijital Davranışlara Etkisi Cihaz kullanımından, E-Ticaret alışkanlıklarına, sosyal medya kullanımından dijital aktivitelere kullanıcı eğilimlerinin değişimlerini sırayla incelemeye başlayalım…...
-
Tüketici harcamalarında gıdanın payı düştü, lokanta ve oteller payını korudu!
, Rapor, Retail, Veri, 0
Türkiye İstatistik Kurumu’nun (TÜİK) Hanehalkı bütçe araştırmasına göre, 2016 yılında Türkiye genelinde tüketim amaçlı yapılan harcamalar içinde en yüksek...
-
Hero Group’tan Tüketici Araştırması
, Pazarlama, Retail, Veri, 0
Ülkemizde Hero Baby markası ile faaliyet gösteren İsviçreli Hero Group, 4 kıtada 32 ülkeden 85 bin tüketiciyle araştırma gerçekleştirdi....
-
Avrupa E-Ticaret Raporu Açıklandı
, Basın, Rapor, Technology, Veri, 0
2020 yılı COVID-19 salgını ve bunun sonucunda hem toplum hem de ekonomi için e-ticaretin önemli rolünü ortaya çıkaran istisnai...
Son Yazılar
Kategoriler