Şirketler teknoloji yatırımlarını en üst seviyeye nasıl taşıyor ve bundan kâr ediyor

Dijital IQ araştırmamız 2007 yılından beri şirketlerin ne kadar ilerlediğini ve yeni nesil dijital teknolojilerden değer elde etmek için nelerin gerekli olduğunu inceliyor.

Dijitalin 10 yılı: Dönüşüme ayak uydurmak

PwC bundan on yıl önce Dijital IQ’yu ölçmek için yola çıktığında dünya daha sadeydi. “Dijital”, “IT”nin diğer adıydı. Şirket CIO’su genellikle stratejik lider olarak görülmüyordu. Yeni teknolojileri uygulamak daha basit ve bağımsız bir işti.

Günümüzde ise, dijitalin getirdiği değişikliklerin kapsamı ve boyutu çok büyüdü ve artık şirketler bu değişikliklere ayak uydurmak için çok fazla zaman ve para yatırıyorlar. Buna rağmen şirket liderleri önlerine çıkan değişiklikleri yönetmekte 2007 yılında olduklarından daha donanımlı değiller. Şirketler artan standartları takip etmek konusunda mücadeleden çok geri kalmamaktalar.

Öyleyse, hızla ilerleyen dünyada dijital yatırımlardan nasıl sürekli faydalanabilirsiniz? Yanıt hem basit, hem de son derece karmaşık: İnsan tecrübesine odaklanın. Dijital girişimleri nasıl tanımlayacağınızı ve nasıl gerçekleştireceğinizi yeniden düşünün, her adımda çalışan ve müşteri etkileşimlerini göz önünde bulundurun, eğitim, kültür ve daha fazlasına yatırım yapın.

Rapor

0 Yorum

Bir Cevap Bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Düşünceler

Paylaşmak istedikleriniz mi var?

Gönderiliyor

®  2018 Araştırıyorum 

Kullanıcı Bilgileriniz İle Oturum Açın

Bilgilerinizi Unuttunuzmu?