Günümüzde tüm medya etkileşimlerinin %90’ı bir çeşit ekranda gerçekleşiyor. Bu bilgi grafiği, kullanıcıların ekranlar arasında nasıl geçiş yaptığını ve her birinde ne yaptıklarını görmeyi kolaylaştırıyor.
Yeni Çok Ekranlı Dünya Bilgi Grafiği
iletişim için [email protected]
-
Twentify – Haber Tüketicisi 2.0 Araştırması
, infographics, Makale, Media, Rapor, Veri, 0
Dijitalleşen Dünya’da, medya büyük bir dönüşüm içerisinde. Medyadan beklentilerimiz değişiyor. Peki haberleri tüketen yeni tüketiciler kimler, tercihlerini ne yönde...
-
Türkiye’deki tüketicilerin bu yıl alışveriş yolculuklarında benimsedikleri 8 davranış
, infographics, Makale, Pazarlama, Rapor, Retail, Technology, Veri, 0
Seyahat kısıtlamaları, mağazaların kapanması, evde eğitim ve benzer gelişmelerle COVID-19 çoğu insanın hayatını bir anda alt üst etti ve...
-
Türk halkının ABD ve Rusya’ya yönelik tutumu
, Düşünceler, infographics, Rapor, Veri, 0
Optimar şirketinin gerçekleştirdiği araştırmanın sonuçlarına göre, Türk vatandaşlarının yaklaşık yüzde 95’i ABD karşıtı olduğunu ifade ederken, yüzde 62’sinden fazlası...
-
TEPAV – Perakendeci Yılın İlk 6 Ayında Geçen Yılı Aradı
, infographics, Pazarlama, Retail, 0
2016 yılının ilk yarısını -6,9 puan ile sonlandıran perakende güveni, 2017 yılının ilk yarısında -16,8 puan seviyesine geriledi. Bir...
-
Türkiye-AB Fiyat Karşılaştırmaları
, infographics, Rapor, Veri, 0
Avrupa Birliği’nin istatistik kurumu Eurostat, geçtiğimiz günlerde AB ülkeleri ve Avrupa’daki bir kısım ülke kapsamında fiyat karşılaştırması yapan bir...
-
Mastercard – “Dijital Ödemeler Araştırması”
, Ekonomi, infographics, Pazarlama, Rapor, Retail, Technology, Veri, 0
Mastercard’ın bu yıl beşincisini gerçekleştirdiği Dijital Ödemeler Araştırması, sosyal medya paylaşımlarında özellikle mobil ödeme, yapay zeka gibi daha hızlı,...
-
Pazarlamasyon – 2016 Pazarlama Trendleri Raporu
, Düşünceler, infographics, Pazarlama, Rapor, 0
Hareketli bir yılı geride bıraktık; özellikle de pazarlama alanında. Birçok marka kurumsal kimliklerini yeniledi, yeni ürünler çıkarttı, yepyeni mecralara...
-
Hükümete En Çok ve En Az Güvenen Ülkeler
, infographics, Rapor, Veri, 0
Hükümete güven, bir ülkenin ekonomik kalkınması için hayati bir itici güç oluşturur, hükümet kararlarının etkililiğini artırır ve aynı zamanda...
Son Yazılar
- Bulgaristan’ın Kalkınma Paradoksu: Yüksek Gelir Statüsü ve Yapısal Zorlukların Gölgesinde Dünya Bankası Grubu’nun Yeni Stratejisi
- TRAI 8.YIL ÇALIŞTAYI RAPORU 2025 – Fırsatlar, Dönüşümler ve Stratejik Öncelikler
- Sidar Gedik: “Yatırımlar ‘his ve deneyimle’ değil araştırmayla yapılmalı”
- #Deprem – Tehlikenin Farkındayız.
- TÜAD Araştırmaların Kamuoyu İle Paylaşımına Dair Açıklama
Kategoriler