Günümüzde tüm medya etkileşimlerinin %90’ı bir çeşit ekranda gerçekleşiyor. Bu bilgi grafiği, kullanıcıların ekranlar arasında nasıl geçiş yaptığını ve her birinde ne yaptıklarını görmeyi kolaylaştırıyor.
Yeni Çok Ekranlı Dünya Bilgi Grafiği
iletişim için [email protected]
-
Kontrollü sosyalleşme sürecinde ülkemizin en önemli sorunu nedir?
, Ekonomi, infographics, Rapor, Veri, 0
Ipsos, Koronavirüs Salgını ve Toplum Araştırması ile; Türkiye’de koronavirüs vakasının ilk kez tespit edilmesini takiben vatandaşların bu konuya ilişkin...
-
Facebook, 2018 FIFA Dünya Kupası’nın “En”lerini paylaştı
, Etkinlikler, infographics, Veri, 0
Facebook, 2018 FIFA Dünya Kupası’nın sona ermesini takiben platform üzerinde turnuvayla ilgili yapılan paylaşımlarla ilgili istatistikleri paylaştı. 14 Haziran...
-
Türk halkının ABD ve Rusya’ya yönelik tutumu
, Düşünceler, infographics, Rapor, Veri, 0
Optimar şirketinin gerçekleştirdiği araştırmanın sonuçlarına göre, Türk vatandaşlarının yaklaşık yüzde 95’i ABD karşıtı olduğunu ifade ederken, yüzde 62’sinden fazlası...
-
Leaseplan – Türkiye’deki Kullanıcıların İlk Tercihi Elektrikli!
, infographics, Rapor, Veri, 0
Türkler Elektrikli Araçlara Daha Yatkın! Mobility Monitor araştırmasının “Elektrikli Araçlar ve Sürdürülebilirlik” bölümünü yayınlayan LeasePlan, Türkiye’deki kullanıcıların elektrikli araçlara...
-
Ipsos – Global Tüketici Güveni Endeksi Kasım Sonuçları
, infographics, Istatistik, Rapor, Veri, 0
Ipsos’un Thomson Retuers için düzenli olarak hazırladığı ve 24 ülkedeki tüketici güveninin nabzını tuttuğu çalışmanın son sonuçları çıktı. Global...
-
BTK – 2017 2. Çeyrek Pazar Verileri Raporu
, infographics, Rapor, Technology, Veri, 0
2017 yılının elektronik haberleşme sektöründe yaşanan gelişmeleri içeren “Üç Aylık Pazar Verileri Raporu”nun ikincisi yayınlandı. Bilgi Teknolojileri ve İletişim...
-
Accenture – Teknoloji Vizyonu 2017
, infographics, Rapor, Technology, Veri, 0
Accenture Teknoloji Vizyonu 2017, insanlar için insanlar tarafından geliştirilen teknolojinin geleceğini öngörüyor. “İnsanlar için Teknoloji” ana temasına sahip olan...
-
Blesh – Beyaz yakalılar AVM’de sosyalleşiyor
, infographics, Makale, Rapor, Veri, 0
Blesh, yaptığı araştırmada beyaz yakalıların en sevdiği sosyal aktivitenin AVM’de sosyalleşmek ve alışveriş yapmak olduğunu ortaya koydu. Türkiye’deki beyaz...
Son Yazılar
- Türkiye’de Son 10 Yılın Asgari Ücret Serüveni: Artışlar, Komisyon Kararları ve Enflasyonun Gölgesi
- Bulgaristan’ın Kalkınma Paradoksu: Yüksek Gelir Statüsü ve Yapısal Zorlukların Gölgesinde Dünya Bankası Grubu’nun Yeni Stratejisi
- TRAI 8.YIL ÇALIŞTAYI RAPORU 2025 – Fırsatlar, Dönüşümler ve Stratejik Öncelikler
- Sidar Gedik: “Yatırımlar ‘his ve deneyimle’ değil araştırmayla yapılmalı”
- #Deprem – Tehlikenin Farkındayız.
Kategoriler








