Günümüzde tüm medya etkileşimlerinin %90’ı bir çeşit ekranda gerçekleşiyor. Bu bilgi grafiği, kullanıcıların ekranlar arasında nasıl geçiş yaptığını ve her birinde ne yaptıklarını görmeyi kolaylaştırıyor.
Yeni Çok Ekranlı Dünya Bilgi Grafiği
iletişim için [email protected]
-
Hükümete En Çok ve En Az Güvenen Ülkeler
, infographics, Rapor, Veri, 0
Hükümete güven, bir ülkenin ekonomik kalkınması için hayati bir itici güç oluşturur, hükümet kararlarının etkililiğini artırır ve aynı zamanda...
-
Purchasing – 15 Temmuz satınalma süreçlerini nasıl etkiledi?
, infographics, Rapor, Retail, 0
TÜSAYDER ve Purchasing Türkiye iş birliğiyle yapılan “15 Temmuz Satınalma Süreçlerini Nasıl Etkiledi?” başlıklı araştırma tamamlandı. Görünen o ki,...
-
Covid-19’un Dijital Davranışlara Etkisi
, infographics, Istatistik, Makale, Media, Rapor, Technology, Veri, 0
Covid-19’un Dijital Davranışlara Etkisi Cihaz kullanımından, E-Ticaret alışkanlıklarına, sosyal medya kullanımından dijital aktivitelere kullanıcı eğilimlerinin değişimlerini sırayla incelemeye başlayalım…...
-
Pazarlamasyon – 2016 Pazarlama Trendleri Raporu
, Düşünceler, infographics, Pazarlama, Rapor, 0
Hareketli bir yılı geride bıraktık; özellikle de pazarlama alanında. Birçok marka kurumsal kimliklerini yeniledi, yeni ürünler çıkarttı, yepyeni mecralara...
-
Türk halkının ABD ve Rusya’ya yönelik tutumu
, Düşünceler, infographics, Rapor, Veri, 0
Optimar şirketinin gerçekleştirdiği araştırmanın sonuçlarına göre, Türk vatandaşlarının yaklaşık yüzde 95’i ABD karşıtı olduğunu ifade ederken, yüzde 62’sinden fazlası...
-
We Are Social’ın Koronavirüs Raporu Yayınlandı! (Covid-19)
, infographics, Media, Rapor, Technology, Veri, 0
Rapora genel olarak baktığımızda 7.77 milyarlık bir datanın değerlendirilmesinden bahsediyoruz. 5.16 milyar unique mobil cihaz, 4.57 milyar internet ve...
-
Pazarlamasyon – 2017 Pazarlama Trendleri Raporu
, Düşünceler, infographics, Makale, Pazarlama, Rapor, 0
Darbe girişimi, ekonomik sorunlar, OHAL derken 2016 yılı tüm alanlara olduğu gibi iş dünyasına da zor günler yaşattı. Ancak...
-
2018’de her 3 kişiden biri adblock kullanacak
, infographics, Rapor, Technology, Veri, 0
Markalara reklam engelleme verileri sunan PageFair, 2017 Adblock raporunu açıkladı. Rapora göre geçen yıl reklam engelleyici program kullanan cihazların...
Son Yazılar
- Türkiye’de Son 10 Yılın Asgari Ücret Serüveni: Artışlar, Komisyon Kararları ve Enflasyonun Gölgesi
- Bulgaristan’ın Kalkınma Paradoksu: Yüksek Gelir Statüsü ve Yapısal Zorlukların Gölgesinde Dünya Bankası Grubu’nun Yeni Stratejisi
- TRAI 8.YIL ÇALIŞTAYI RAPORU 2025 – Fırsatlar, Dönüşümler ve Stratejik Öncelikler
- Sidar Gedik: “Yatırımlar ‘his ve deneyimle’ değil araştırmayla yapılmalı”
- #Deprem – Tehlikenin Farkındayız.
Kategoriler








