Günümüzde tüm medya etkileşimlerinin %90’ı bir çeşit ekranda gerçekleşiyor. Bu bilgi grafiği, kullanıcıların ekranlar arasında nasıl geçiş yaptığını ve her birinde ne yaptıklarını görmeyi kolaylaştırıyor.
Yeni Çok Ekranlı Dünya Bilgi Grafiği
iletişim için [email protected]
-
2020 Dünya İnternet, Sosyal Medya ve Mobil Kullanım İstatistikleri – 2. Çeyrek
, infographics, Istatistik, Media, Pazarlama, Rapor, Technology, Veri, 0
We Are Social ve Hootsuite’in birlikte yayımladığı 2020 2. Çeyrek Dünya İnternet, Sosyal Medya ve Mobil Kullanım İstatistikleri raporunu sizler için derledik....
-
Ipsos – Global Tüketici Güveni Endeksi Kasım Sonuçları
, infographics, Istatistik, Rapor, Veri, 0
Ipsos’un Thomson Retuers için düzenli olarak hazırladığı ve 24 ülkedeki tüketici güveninin nabzını tuttuğu çalışmanın son sonuçları çıktı. Global...
-
Accenture – Teknoloji Vizyonu 2017
, infographics, Rapor, Technology, Veri, 0
Accenture Teknoloji Vizyonu 2017, insanlar için insanlar tarafından geliştirilen teknolojinin geleceğini öngörüyor. “İnsanlar için Teknoloji” ana temasına sahip olan...
-
We Are Social’ın Koronavirüs Raporu Yayınlandı! (Covid-19)
, infographics, Media, Rapor, Technology, Veri, 0
Rapora genel olarak baktığımızda 7.77 milyarlık bir datanın değerlendirilmesinden bahsediyoruz. 5.16 milyar unique mobil cihaz, 4.57 milyar internet ve...
-
Kontrollü sosyalleşme sürecinde ülkemizin en önemli sorunu nedir?
, Ekonomi, infographics, Rapor, Veri, 0
Ipsos, Koronavirüs Salgını ve Toplum Araştırması ile; Türkiye’de koronavirüs vakasının ilk kez tespit edilmesini takiben vatandaşların bu konuya ilişkin...
-
Twentify: Türkiye 2017 — Kurban Bayramı Nabzı Araştırması
, infographics, Makale, Rapor, Veri, 0
Kurban Bayramı, 10 günlük tatil ile birlikte, bir dizi tüketici tercihini beraberinde getiriyor. Peki Türkiye bu Kurban Bayramı’nı nasıl...
-
Digitalage – Glovo, Türkiye’de sipariş trendlerini analiz etti
, Ekonomi, infographics, Makale, Pazarlama, Rapor, Retail, Veri, 0
İspanya merkezli yeni nesil teslimat uygulaması Glovo, Türkiye pazarında bir yılı geride bıraktı. 500 bini aşkın kullanıcısına Ankara, İzmir ve...
-
TÜSEV – Türkiye’de Bireysel Bağışçılık ve Hayırseverlik
, infographics, Rapor, Veri, 0
Prof. Dr. Ali Çarkoğlu ve Yrd. Doç. Dr. Selim Erdem Aytaç liderliğinde, Koç Üniversitesi Saha Araştırmaları Merkezi tarafından yürütülen...
Son Yazılar
Kategoriler