Günümüzde tüm medya etkileşimlerinin %90’ı bir çeşit ekranda gerçekleşiyor. Bu bilgi grafiği, kullanıcıların ekranlar arasında nasıl geçiş yaptığını ve her birinde ne yaptıklarını görmeyi kolaylaştırıyor.
Yeni Çok Ekranlı Dünya Bilgi Grafiği
iletişim için [email protected]
-
Blesh – Beyaz yakalılar AVM’de sosyalleşiyor
, infographics, Makale, Rapor, Veri, 0
Blesh, yaptığı araştırmada beyaz yakalıların en sevdiği sosyal aktivitenin AVM’de sosyalleşmek ve alışveriş yapmak olduğunu ortaya koydu. Türkiye’deki beyaz...
-
2018’de her 3 kişiden biri adblock kullanacak
, infographics, Rapor, Technology, Veri, 0
Markalara reklam engelleme verileri sunan PageFair, 2017 Adblock raporunu açıkladı. Rapora göre geçen yıl reklam engelleyici program kullanan cihazların...
-
Arkitera – Yemeksepeti ile Kent Tasarlamak
, infographics, Istatistik, Makale, Rapor, Technology, Veri, 0
Bundan birkaç yıl önce, hiç tanımadığımız, görmediğimiz, yaşamadığımız bir şehirde bir konut kompleksi projesi tasarlamaya başladık. Fakat hayatının çoğunu...
-
BTK – 2017 2. Çeyrek Pazar Verileri Raporu
, infographics, Rapor, Technology, Veri, 0
2017 yılının elektronik haberleşme sektöründe yaşanan gelişmeleri içeren “Üç Aylık Pazar Verileri Raporu”nun ikincisi yayınlandı. Bilgi Teknolojileri ve İletişim...
-
PwC – Sigortacılıkta Öngörülen Riskler 2017
, Basın, infographics, Istatistik, Makale, Rapor, Veri, 0
PwC’nin desteğiyle 52 ülkeden 836 sigortacılık sektörü çalışanı ve temsilcisi ile yapılan CSFI’nin en güncel Sigortacılıkta Öngörülen Riskler 2017 araştırması yayınlandı....
-
Suriyelilerin Türkiye’deki İş Gücü Durumu
, Ekonomi, infographics, Rapor, Veri, 0
Ekonomik entegrasyon, göçmenlerin yeni bir topluma adapte olmalarını sağlama konusunda göç olgusunun en önemli parçalarından birini oluşturuyor. Ev sahibi...
-
Covid-19’un Dijital Davranışlara Etkisi
, infographics, Istatistik, Makale, Media, Rapor, Technology, Veri, 0
Covid-19’un Dijital Davranışlara Etkisi Cihaz kullanımından, E-Ticaret alışkanlıklarına, sosyal medya kullanımından dijital aktivitelere kullanıcı eğilimlerinin değişimlerini sırayla incelemeye başlayalım…...
-
Leaseplan – Türkiye’deki Kullanıcıların İlk Tercihi Elektrikli!
, infographics, Rapor, Veri, 0
Türkler Elektrikli Araçlara Daha Yatkın! Mobility Monitor araştırmasının “Elektrikli Araçlar ve Sürdürülebilirlik” bölümünü yayınlayan LeasePlan, Türkiye’deki kullanıcıların elektrikli araçlara...
Son Yazılar
Kategoriler