Günümüzde tüm medya etkileşimlerinin %90’ı bir çeşit ekranda gerçekleşiyor. Bu bilgi grafiği, kullanıcıların ekranlar arasında nasıl geçiş yaptığını ve her birinde ne yaptıklarını görmeyi kolaylaştırıyor.
Yeni Çok Ekranlı Dünya Bilgi Grafiği
iletişim için [email protected]
-
Leaseplan – Türkiye, Sürüş Verilerinin Paylaşılmasında Önce Faydaya Bakıyor!
, infographics, Istatistik, Rapor, Veri, 0
Konu Trafik Olunca Gizliliğe Önem Vermiyor! LeasePlan, Mobility Monitor araştırmasının ikinci bölümü olan “Araç Verileri ve Gizlilik” araştırmasını yayınladı....
-
Blesh – Beyaz yakalılar AVM’de sosyalleşiyor
, infographics, Makale, Rapor, Veri, 0
Blesh, yaptığı araştırmada beyaz yakalıların en sevdiği sosyal aktivitenin AVM’de sosyalleşmek ve alışveriş yapmak olduğunu ortaya koydu. Türkiye’deki beyaz...
-
Accenture – Teknoloji Vizyonu 2017
, infographics, Rapor, Technology, Veri, 0
Accenture Teknoloji Vizyonu 2017, insanlar için insanlar tarafından geliştirilen teknolojinin geleceğini öngörüyor. “İnsanlar için Teknoloji” ana temasına sahip olan...
-
Pazarlamasyon – 2016 Pazarlama Trendleri Raporu
, Düşünceler, infographics, Pazarlama, Rapor, 0
Hareketli bir yılı geride bıraktık; özellikle de pazarlama alanında. Birçok marka kurumsal kimliklerini yeniledi, yeni ürünler çıkarttı, yepyeni mecralara...
-
PwC Dijital “Satınalma Araştırması 2020”
, Ekonomi, infographics, Makale, Media, Pazarlama, Rapor, Technology, Veri, 0
PwC, yeni dijital teknolojilerin satınalma alanında ne kadar yaygın ve başarılı kullanıldığı üzerine içgörü elde etmek amacıyla Dijital Satınalma...
-
Blesh – Yurt İçine ve Yurt Dışına Seyahat Edenlerin Çoğu Bakırköy’de Yaşıyor
, infographics, Makale, Rapor, Retail, Technology, Veri, 0
Türk Ar-Ge şirketi Blesh, ulaşım ve turizm sektörünü ilgilendiren raporun sonuçlarını açıkladı. Türkiye’deki tatilcilerin en çok nerelerde oldukları, nasıl sosyalleştikleri...
-
Mastercard – “Dijital Ödemeler Araştırması”
, Ekonomi, infographics, Pazarlama, Rapor, Retail, Technology, Veri, 0
Mastercard’ın bu yıl beşincisini gerçekleştirdiği Dijital Ödemeler Araştırması, sosyal medya paylaşımlarında özellikle mobil ödeme, yapay zeka gibi daha hızlı,...
-
Kontrollü sosyalleşme sürecinde ülkemizin en önemli sorunu nedir?
, Ekonomi, infographics, Rapor, Veri, 0
Ipsos, Koronavirüs Salgını ve Toplum Araştırması ile; Türkiye’de koronavirüs vakasının ilk kez tespit edilmesini takiben vatandaşların bu konuya ilişkin...
Son Yazılar
Kategoriler