TÜSAYDER ve Purchasing Türkiye iş birliğiyle yapılan “15 Temmuz Satınalma Süreçlerini Nasıl Etkiledi?” başlıklı araştırma tamamlandı. Görünen o ki, son dönemde ülkemizde yaşanan ve tüm dünyanın merakla takip ettiği gelişmelerin, sektörlerin satınalma kararları üzerinde pek etkisi olmamış. Zira, araştırmaya katılan karar vericilerin büyük bir kısmı sürecin yatırım planlarını değiştirmediği konusunda hemfikir. Türkiye Satınalma Karar Vericileri’nden oluşan hedef kitleyle 27 Temmuz – 1 Ağustos tarihleri arasında gerçekleştirilen çalışmaya, Otomotiv, Kapı-Pencere, Enerji, Sağlık, Makine, Tekstil, İnşaat, Seramik, Plastik, Mobilya, Ambalaj, Gıda, Perakende, Demir-Çelik, Hizmet, Kimya, Elektrik-Elektronik, Havacılık, Beyaz Eşya, Çimento, Finans ve İlaç sektörlerinden 313 kişi katıldı. Çalışmada şirketlerin satınalma kararı veren birimlerinin ne şekilde etkilendiği, şirketlerin satınalma stratejilerinin ne yönde olduğu, satınalma karar vericilerinin ekonomik beklentileri ve ülkenin ekonomik gidişatı konularında bilgi edinmek amaçlandı. Satınalmada sipariş miktarından ödeme planlarına, birim fiyatlardan şirket sermayelerine, risk ölçümlerinden mevcut sözleşme değişikliklerine kadar pek soruya cevap arayan araştırma, ilginç verileri ortaya koydu. İşte o sonuçlar…
Purchasing – 15 Temmuz satınalma süreçlerini nasıl etkiledi?
iletişim için [email protected]
-
Deloitte – Türkiye’nin mobil kullanıcı profili
, Pazarlama, Rapor, Technology, Veri, 0
Deloitte, Global Mobil Kullanıcı Anketi’nin Türkiye’ye ilişkin sonuçlarını düzenlediği basın toplantısında açıkladı. Deloitte tarafından 2012’den bu yana her yıl hayata...
-
Twentify: Türkiye 2017 — Kurban Bayramı Nabzı Araştırması
, infographics, Makale, Rapor, Veri, 0
Kurban Bayramı, 10 günlük tatil ile birlikte, bir dizi tüketici tercihini beraberinde getiriyor. Peki Türkiye bu Kurban Bayramı’nı nasıl...
-
Peki Ya Siz? Direksiyonu Bırakmaya Hazır mısınız?
, Rapor, Technology, Veri, 0
Teknoloji şirketleri sürücüsüz araç geliştirme üzerine çalışa dursun, Ipsos, Global @dvisor platformu ile, bu yeni araç teknolojisinin kamuoyundaki algısını...
-
IAB – AdEx Benchmark 2016 Raporu
, Media, Rapor, Technology, Veri, 0
IAB Avrupa’nın IHS Markit işbirliğiyle hazırladığı AdEx Benchmark 2016 Raporu yayınlandı. Rapor, Avrupa Dijital Reklam Pazarı değerinin 2016 yılında...
-
KPMG – “2017 Telekomünikasyon Sektöründe Yıkıcı Teknolojiler” araştırması
, Makale, Rapor, Technology, Veri, 0
KPMG, “2017 Telekomünikasyon Sektöründe Yıkıcı Teknolojiler” araştırması için Türkiye başta olmak üzere 17 ülkeden 580 telekomünikasyon şirketi yöneticisiyle görüştü....
-
-
-
Ipsos – Her şeyin “akıllı”sı olur mu?
, Makale, Rapor, Technology, Veri, 0
Türkiye’nin teknoloji çağrışımlarını, tutumlarını inceleme serüvenimizde artık belirlediğimiz alt unsurların sonuncusuna geldik. Aslında, en “akıllı”sını en sona sakladık… Akıllı...
Son Yazılar
Kategoriler