Kamuoyu Aydınlatma Platformu’na yapılan açıklamaya göre BİM, 2020’nin ilk çeyreğinde 12,6 Milyar TL ciro yaptı. Geçen yıl aynı dönemde 9,02 Milyar TL ciro yapan BİM, satışlarını %40 oranında arttırmış oldu.

Düşük kâr marjları, etkin maliyet yönetimi ve kararlılıkla uyguladığı özgün mağaza formatıyla başarıya ulaşan BİM, bu yılın ilk çeyreğindeki karlılığını da %3,4 seviyesine ulaştırmış oldu.

Toplam mağaza sayısını 8640’a ulaştıran BİM;

Fas’ta 3 Bölge Müdürlüğü ile 506,

Mısır’da 2 Bölge Müdürlüğü ile 320 mağaza ile faaliyetlerini başarıyla sürdürmektedir.

2015 yılında FİLE adında yeni ve farklı bir satış modeli ile tüketicinin karşısına çıkan şirket, 1000m2’den oluşan mağazalarında %35’i özel markalı ürünler olmak üzere 4.500 ürün bulundurmaktadır. “Temel amacı tüketicilerin gıda, kişisel bakım ve genel temizlik ihtiyaçlarını, iyi veya en iyi kalitede, yüksek standartlarda üretilmiş, sağlıklı ve taze olmak şartıyla, sürekli düşük fiyatlardan karşılamaktır” hedefiyle yola çıkan FİLE Mağazaları, yılın ilk çeyreğinde 98 şube sayısına ulaşmış bulunmaktadır.

Raporu İncelemek İçin Tıklayınız

0 Yorum

Bir Cevap Bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

®  2020 Araştırıyorum 

Düşünceler

Paylaşmak istedikleriniz mi var?

Gönderiliyor

Kullanıcı Bilgileriniz İle Oturum Açın

Bilgilerinizi Unuttunuzmu?