BİLGİ Medya Bölümünün MED 481 kodlu “İçerikle Pazarlama ve İçerik Yönetimi” dersi kapsamında hazırlanan iki araştırma raporu, Pazarlama 3.0blogunda yayımlandı. BİLGİ Medya Öğretim Görevlisi Güventürk Görgülü‘nün proje koordinatörlüğünde yürütülen çalışmalardan ilki, “Sosyal medyada markalar” başlığını taşıyor. Raporun ön bulguları, 11 Mayıs 2017 tarihinde İstanbul Bilgi Üniversitesi santralistanbul Kampüsünde düzenlenen “İçerikle Pazarlama Konferansı”nda kamuoyuyla paylaşılmıştı. “Sosyal medya fenomenleri, takipçilerinin satın alma tercihlerine ne kadar etki ediyor?” başlığını taşıyan araştırmanın sonuçları ise, geçen yılın kasım ayında şirketlere özel bir sunumla açıklandı.
Turan Farajova‘nın katkılarıyla hazırlanan iki rapora da aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz.