Online alışveriş trendlerini incelemek ve tüketicilerin nakit geri ödeme programlarına üye olma motivasyonlarını incelemek için ilkini geçtiğimiz sene gerçekleştirdiğimiz “Online Alışveriş Alışkanlıkları & Nakit Geri Ödeme ve Banner Farkındalığı”araştırmasının devamı niteliğinde olan bir yenisini gerçekleştirdik.

Sonuçlar; 2015 & 2016 yıllarında değişen tüketici alışkanlıkları ile yaklaşık 31 milyar TL’lik e-ticaret pazarına ışık tutuyor.

Rapor

0 Yorum

Bir Cevap Bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

®  2024 Araştırıyorum 

Düşünceler

Paylaşmak istedikleriniz mi var?

Gönderiliyor

Kullanıcı Bilgileriniz İle Oturum Açın

Bilgilerinizi Unuttunuzmu?