Türkiye genelinde 15 ve daha yukarı yaştakilerde işsiz sayısı 2017 yılı Ocak döneminde geçen yılın aynı dönemine göre 695 bin kişi artarak 3 milyon 985 bin kişi oldu. İşsizlik oranı ise 1,9 puanlık artış ile %13 seviyesinde gerçekleşti. Aynı dönemde; tarım dışı işsizlik oranı 2,2 puanlık artış ile %15,2 olarak tahmin edildi. Genç nüfusta (15-24 yaş) işsizlik oranı 5,3 puanlık artış ile %24,5 olurken,15-64 yaş grubunda bu oran 2 puanlık artış ile %13,3 olarak gerçekleşti.
İşsizlik oranı %13 seviyesinde gerçekleşti
iletişim için [email protected]
-
#Deprem – Tehlikenin Farkındayız.
, Genel, Rapor, Veri, 0
2023 senesine girerken Türkiye’deki her 3 bireyden 2’si ülkemizde büyük bir doğal afet olacağını düşünüyordu. Yaşanan deprem sonrasında ise...
-
BKM 2018 kartlı ödeme verilerini açıkladı
, Ekonomi, infographics, Rapor, Technology, Veri, 0
Bankalararası Kart Merkezi’nin (BKM) açıkladığı 2018 yılı ilk altı aylık verilere göre kartlı ödemeler yılın ilk yarısında yüzde 20...
-
Roamler – Babalar Günü’nü Anneler Günü’nden daha az kutluyoruz
, Basın, Istatistik, Makale, Media, Rapor, Veri, 0
Babalar Günü yaklaşırken, markalar da tüketicilerine ulaşmak için reklam, kampanya ve iletişim çalışmalarını hızlandırmış bir durumda. Roamler, Anneler Günü’nde...
-
Google – Eşofmanlardan sonra hayat: Belirsizliğin beş sektörde tüketici üzerindeki yansımaları
, Ekonomi, Makale, Rapor, Retail, Technology, Veri, 0
Sene başından beri uzun bir yolculukta, farklı dönemlerden geçiyoruz. Bilginin ve öngörülebilirliğin düşük olduğu krizin erken dönemlerinde kendimizi gıda,...
-
Reel kesim güven endeksi açıklandı
, Ekonomi, Rapor, Veri, 0
Reel Kesim Güven Endeksi, mayısta bir önceki aya göre 10,1 puan artarak 76,9 seviyesinde gerçekleşti. Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası...
-
Türkiye’de Medya ve Reklam Yatırımları
, Media, Pazarlama, Rapor, Retail, Technology, Veri, 0
Reklamcılar Derneği’nin Deloitte işbirliğiyle hazırladığı 2017 Medya ve Reklam Yatırımları Raporu’na göre; toplam medya yatırımları bir önceki yıla göre...
-
British Council – Gençler Instagram’ı seviyor, Twitter’ı eleştiriyor
, Media, Rapor, Technology, Veri, 0
British Council’ın Next Generation araştırmasında Türk gençlerine de yer veriliyor. Araştırmada gençlerin TV, sosyal medya ev internet kullanım alışkanlıkları...
-
Leaseplan – Türkiye’deki Kullanıcıların İlk Tercihi Elektrikli!
, infographics, Rapor, Veri, 0
Türkler Elektrikli Araçlara Daha Yatkın! Mobility Monitor araştırmasının “Elektrikli Araçlar ve Sürdürülebilirlik” bölümünü yayınlayan LeasePlan, Türkiye’deki kullanıcıların elektrikli araçlara...
Son Yazılar
Kategoriler