Bu araştırma raporu, alıcı veya satıcı olarak bir birleşme veya devir işlemi gerçekleştirmiş halka açık Türk şirketlerin işlem sonrası dönemde hisse senedi performansını incelemektedir. Raporun tamamına erişmek için tıklayınız.
CEF – Birleşme ve Devirler Türk Alıcı ve Hedef Şirketler için Ekonomik Değer Yaratıyor mu?
iletişim için [email protected]
-
EĞİTİMDE NE VAR NE YOK?! “Flört Şiddeti: Okul Odaklı Önlem ve Müdahalede Engeller, İhtiyaçlar, Çözüm Önerileri” Araştırma Raporu Yayında!
, Rapor, Veri, 0
Sabancı Vakfı Hibe Programı tarafından desteklenen, liselerde görev yapan okul psikolojik danışmanlarının akran ve flört şiddetini tanıma, önleme ve şiddete...
-
Publicis One – Türkiye’de Sosyal Ağlar Üzerinden Alışveriş Yapma Potansiyeli Olan Kişiler
, Media, Pazarlama, Rapor, Retail, Technology, Veri, 0
Publicis One A&I (Analytics&Insight) birimi DataWise olarak Campaign Türkiye Dergisi için GWI 2017 Q1 verileri ile özel olarak hazırladığımz bu çalışmada; sosyal medyanın...
-
-
Xsights – Eşitlik Araştırmasının Sonuçları Açıklandı
, Rapor, Veri, Vitrin, 0
Kadınlar ekonomik bağımsızlık istiyor İş hayatında kadının potansiyelini harekete geçirmek için çalışan BinYaprak’ın, Xsights işbirliğiyle yaptığı araştırma, kadınlarla erkeklerin...
-
Top 15 Data Analytics Tools
, Genel, Makale, Veri, 0
Data analytics tools can help deliver that value and bring that data to life. A lot of hard work...
-
E-Ticaret Kanallarında FMCG Satışı Arttı
, Ekonomi, Makale, Pazarlama, Rapor, Retail, Technology, Veri, 0
Dünyanın önde gelen araştırma şirketlerinden Nielsen, Hızlı Tüketim Ürünleri (FMCG) Paneli sonuçlarını açıkladı. Diğer ülkeler gibi Türkiye’yi de etkisi...
-
Pazarlama 3.0 kapsamında iki araştırma raporu
, Media, Pazarlama, Rapor, Retail, Technology, Veri, 0
BİLGİ Medya Bölümünün MED 481 kodlu “İçerikle Pazarlama ve İçerik Yönetimi” dersi kapsamında hazırlanan iki araştırma raporu, Pazarlama 3.0blogunda yayımlandı....
-
Türkiye’de Medya ve Reklam Yatırımları
, Media, Pazarlama, Rapor, Retail, Technology, Veri, 0
Reklamcılar Derneği’nin Deloitte işbirliğiyle hazırladığı 2017 Medya ve Reklam Yatırımları Raporu’na göre; toplam medya yatırımları bir önceki yıla göre...
Son Yazılar
Kategoriler